Levering & Forsendelse hos ProShineNordic

Forventet leveringstid

Levering af lagervarer:

  • Vi bestræber os på at levere inden for 1-3 hverdage ved ordrer placeret før kl. 17.30 på hverdage, sendt med DAO.
  • I visse tilfælde sendes varen direkte fra vores leverandør med enten GLS (1-2 hverdage) eller PostNord (1-3 hverdage).
  • For ordrer, der kræver pallelevering, benytter vi Danske Fragtmænd.

Levering af restordrevarer:

  • Leveringstiden for restordrevarer kan variere fra 1-3 hverdage, afhængig af produktets tilgængelighed hos leverandøren.
  • Ved internationale bestillinger kan leveringstiden være op til 10-14 hverdage.
  • Vi vil altid gøre vores bedste for at oplyse en præcis leveringsdato.

Levering til Island, Grønland og Færøerne:

  • Leveringstiden til disse destinationer afhænger af pakkens dimensioner og eventuelle toldbehandlinger. Den typiske leveringstid er 3-4 uger.

Afhentning

Det er IKKE muligt at afhente varer på vores adresse. Dette er en lageradresse.

Følg med i din ordre & Tracking

Efter at have placeret en ordre, vil du modtage en ordrebekræftelse. Når din ordre forlader vores lager, sendes en e-mail med tracking-oplysninger.

Miljøbevidst Forsendelse

Ved at vælge ProShineNordic er du sikret en miljøvenlig levering. Alle forsendelser er CO2-kompenseret. Desuden gør vi en stor indsats for at pakke dine varer miljøvenligt ved at minimere brugen af emballage og prioritere genanvendelige materialer.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop. Perioden regnes fra den dag:

  • Hvor du modtager ordren.
  • Får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, bestilt i én ordre, men leveres enkeltvis eller af flere omgange.
  • Får det sidste parti, eller sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om aftale af levering af varer der består af flere partier/dele.
  • Den første vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde. Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet, og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på info@proshinenordic.dk. I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.

Ønsker du at sende varen retur til os, skal du tilgå vores fortrydelsesformular på vores hjemmeside eller købe fragt hos en fragtudbyder. Vi anbefaler at bestille fragt med sporings-id og sende varen til:

ProShineNordic
Hvedevænget 15
4690 Haslev

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig meddelelse herom.

Varer undtaget fortrydelsesretten

Følgende varetyper indgår ikke i fortrydelsesretten:

  • Varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.
  • Forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er brudt efter leveringen.
  • Varer, der grundet sin art bliver uløseligt blandet sammen med andre ved levering.
  • Varer, hvor plomberingen er brudt.
  • Udførte ikke-finansielle tjenesteydelser, hvis levering af tjenesteydelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at fortrydelsesretten ophører, når tjenesteydelsen er fuldt udført.
  • Levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et fysisk medium, hvis udførelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse heraf, at vedkommende dermed mister sin fortrydelsesret.
  • Aviser, tidskrifter eller magasiner dog undtaget abonnementsaftaler for sådanne publikationer.
  • Aftaler indgået på offentlig auktion.
  • Varer, der forringes eller forældes hurtigt.