ProShineNordicLogo1Ikon

Spørgsmål & Svar

Sådan bestiller du hos ProShineNordic

1. Besøg vores hjemmeside Start med at gå til vores officielle webadresse: https://proshinenordic.dk.

2. Vælg dine produkter

  • Naviger gennem vores produktkategorier øverst på hjemmesiden.
  • Når du finder et produkt, du er interesseret i, klikker du på produktbilledet for at se mere information.
  • Vælg den ønskede mængde eller variation, og klik derefter på “Læg i kurv”.

3. Gå til din indkøbskurv

  • Når du har tilføjet alle de ønskede produkter til din kurv, kan du klikke på indkøbskurv-ikonet øverst til højre på hjemmesiden.
  • Gennemgå dine valgte varer for at sikre, at alt er korrekt.
  • Vælg “Fortsæt til kassen”, når du er klar til at fortsætte.

4. Indtast dine oplysninger

  • Udfyld alle nødvendige felter med dine leverings- og faktureringsoplysninger.
  • Hvis du allerede har en konto hos os, kan du logge ind for at gøre processen hurtigere.

5. Vælg forsendelses- og betalingsmetode

  • Vælg din foretrukne forsendelsesmetode fra de tilgængelige muligheder.
  • Vælg din betalingsmetode (f.eks. kreditkort, Bankoverførsel, MobilePay osv.) og indtast dine betalingsoplysninger.

6. Gennemfør bestillingen

  • Når alt er udfyldt, og du har gennemgået alle oplysningerne for nøjagtighed, klikker du på “Gennemfør bestilling”.
  • Efter gennemførelsen modtager du en bekræftelse på din email.

7. Afvent levering

  • Efter at have placeret din ordre, vil vores team hurtigt behandle og sende din bestilling. Du vil modtage en tracking kode, så snart din pakke er sendt, så du kan følge din pakkes rejse indtil den når din dør.

Hvornår kan jeg forvente, at min vare kommer?

Når du handler hos ProShineNordic, er vores højeste prioritet at sikre, at dine produkter når frem til dig så hurtigt og sikkert som muligt. Her er en generel oversigt over vores leveringstider:

  1. Behandlingstid: Efter du har afgivet din bestilling, vil der typisk gå et par timer med at forberede og pakke din ordre. I højsæsoner eller ved stor efterspørgsel kan denne tid dog variere en smule.

  2. Forsendelsestid: Med DAO Tilbyder vi 1-3 Dages levering på din pakker:

    • Standardlevering: 1-3 Arbejdsdage

  3. Tracking: Når din ordre er blevet afsendt fra vores lager, vil du modtage en e-mail med tracking information, så du kan følge din pakkes fremdrift.

  4. Bemærkninger:

    • Husk, at helligdage og weekender ikke regnes med i de anførte arbejdsdage.
    • I perioder med stor efterspørgsel, som f.eks. Black Friday, jul eller udsalg, kan der forekomme forlængede leveringstider.


Hvis det er gået længere tid end den forventede leveringstid, og du stadig ikke har modtaget din ordre, anbefaler vi, at du kontakter vores kundeservice. Vi står altid klar til at hjælpe og besvare eventuelle spørgsmål, du måtte have vedrørende din ordre.

Kan jeg tilføje en vare til min ordre?

Hvis du ønsker at købe en ekstra vare, skal du annullere din nuværende ordre og afgive en ny med de ønskede produkter. Vi beklager eventuelle ulemper, dette måtte medføre, men det er den bedste måde at sikre, at alle detaljer i din ordre er korrekte, og at du får de produkter, du ønsker.

Hvis du har brug for hjælp med at annullere en ordre eller har spørgsmål om processen, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice, som vil hjælpe dig.

 

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse – hvad gør jeg?

Det er vigtigt for os hos ProShineNordic, at du føler dig tryg, når du handler med os. Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse kort tid efter, at du har afgivet din ordre, kan der være flere årsager:

  1. Der kan være en stavefejl i den e-mailadresse, du angav under bestilling.

  2. Ordrebekræftelsen kan være blevet fanget i dit spamfilter.

  3. Der kan have været en teknisk fejl, som har forhindret afsendelse af e-mailen.

Uanset årsagen anbefaler vi, at du kontakter vores kundeservice hurtigst muligt. De vil kunne hjælpe dig med at finde din ordrebekræftelse eller sende en ny til dig.

Husk, at det altid er en god idé at dobbelttjekke spam- eller uønsket mail-mappen i din e-mail, før du kontakter os, da e-mails sommetider kan havne der.

Hvor finder jeg mit track and trace-nummer?

Når du handler hos ProShineNordic, sørger vi for, at du nemt kan følge din pakke. Dit track and trace-nummer står tydeligt angivet på den tilsendte mail,  umiddelbart efter du har afgivet din bestilling.

Dette nummer gør det muligt for dig at følge din pakke fra vores lager og hele vejen til din adresse. Så kan du altid holde dig opdateret om, hvor langt din pakke er kommet, og hvornår du kan forvente at modtage den.

Hvis du ikke kan finde dit track and trace-nummer på din ordrebekræftelse, eller hvis du har yderligere spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice, som står klar til at hjælpe dig.